Saturday, October 18, 2008

謝謝dada的"提醒"

被Dada話了一晚, 其實也不算是"話"的, 呀da都只是想提醒我, 擔心我...我知道了, 我唔會再亂咁講野了, 我知我咁做係會影響到自己, 我知我唔可以咁唔成熟, 我知我要長大就要學識呢d野, 我知我唔可以話覺得佢ok就ok, 我知我唔可以想講乜就講乜, 我知我唔可以好似平時咁, 我知我要識得分時候, 分地方...我都知道了, 我會記住的了...

而現實就是這樣可怕, 要識保護自己嘛...都知道了...謝謝dada的提醒... 被dada一講後真的覺得自己很蠢, 你說18歲可以咁, 可以撞板, 但係我依家22歲就唔可以再咁...

No comments: